úterý 10. listopadu 2015

ROZHOVOR | AMaTer



Ahojky, tak jsem opět tady.. Dneska mám pro Vás trochu výjimečný článek, na který jsem se netěšila jenom já.. Ptáte se proč ´´AMaTer´´? Jednoduché.. Jde o nový duet, který se skládá z dvou výjimečných dívek a já je oslovila, jestli by nechtěli na tento blog udělat rozhovor.. A jelikož jsou velmi milé atd, tak souhlasily… A abych vám o nich něco řekla: Jsou to holky veselé a i z jejich stránek je to poznat ( ZDE )
, mají koncerty, autogramiády a už dokonce vydali svoje první CD.. A co bych řekla že bylo nejlepší, že se zúčastnily VYSOČINA HLEDÁ TALENT a skočily na 3.místě. A proč AMaTer?? Na to jsem se také ptala jelikož je to
Martina A Tereza, ta A Ma Ter…

Ahojky holky, tak pro začátek nám Každá o sobě řekněte pár vět.
Tereza: Jmenuju se Tereza Syslová, je mi 18 let, teď studuju čtvrťák na gymplu. Kromě hudby jsem se dřív věnovala florbalu, ale už jsem skončila. Hraju a zpívám něco málo přes 3 roky. :)
Marťa: Já se jmenuju Marťa Hájková, ještě je mi 17. Studuju na obchodce a z našeho dua jsem "ta menší". Kromě hudby mám ráda kreslení a v podstatě všechno, co se umění týká. :)


Kdy, jak a proč jste se daly dohromady?
V nemocnici před 4 rokama jsme se poznaly na operacích s koleny, o rok později jsme se společně začaly učit hrát na kytary, v roce 2014 jsme začaly vystupovat. A proč? Protože se z nás staly nejlepší kamarádky a prostě nás dal dokupy osud. :)

 Čeho byste chtěly dosáhnout?
Toho, abychom šly lidem příkladem v tom, že mají jít za tím, co chtějí a co si přejou. 

 O čem zpíváte?
O tom, co vidíme, slyšíme, o tom, co nás trápí nebo těší, o radosti i smutku, o věcech, co chceme sdělit lidem. Prostě o všem, co nás jen napadne.

Máte nějakého svého hudebního favorita?
Hodně nás inspiruje česká hudební scéna. Například Tomáš Klus, Kryštof, Nebe, Jelen... a spousta dalších.

S kým byste si chtěly zazpívat, kdybyste měli tu možnost?
Náš největší sen se nám splnil, stály jsme na pódiu s Tomášem Klusem, ale nebránily bychom se v podstatě ničemu. Především předchozí jmenovaní. :)

 Kdo Vám s tímto klipem pomáhal?
Především DarkSide productions, taky spousta našich kamarádů a známých, rodina... A co se týká tzv. klipu o klipu, který můžete taky najít na našem YouTube kanálu, to zprodukoval náš kamarád Martin Cloudy.

O čem je váš nový videoklip?
O emocích a citech, o odpuštění věcí z minulosti v současnosti. Taky o tom, jaká byla dřív doba a jaká je teď. Každý si v tom najde svoje.


Proč zrovna "Sám"?
Protože píseň je o člověku, který z určitých důvodů zůstal skoro Sám. A taky proto, že se to slovo "sám" v písničce mnohokrát opakuje. :))))


Kde Vás můžeme v nejbližší době vidět?
Tak teď do konce roku hlavně okolí Žďáru, 14.11. Jazzmine ve Žďáře, 19. 11. Batyskaf ve Žďáře, 7. 12. Nové Moravě, nemocnice. Doražte, kdo můžete! Všechny veřejné akce jsou vypsané na našem kapelním facebooku - AMaTer.


Co byste poradily začínajícím zpěvákům?
Samy jsme začínající zpěvačky a myslíme si, že nejsme schopné radit, když nevíme co. Ale jak už jsme říkaly, jděte si za svým snem. Ono to půjde. :)

 Co Vy a Vánoce?
Vánoce a celou tu atmosféru si užíváme, máme k nim kladný vztah. Baví nás, že se k sobě lidé ASPOŇ o Vánocích chovají hezky a dokážou si říct, že se mají rádi a taky důležité "promiň" a "dobrý den". Akorát je škoda, že se Vánoce stávají šíleně komerčními. Prostě vyzdobené obchody od října a koledy na každém rohu. A už od začátku listopadu vám všichni přejou krásné svátky...

Děkujeme všem a taky už teda přejeme krásný Svátky Vánoční! :D (s)Mějte se krásně a čtěte tento blog. Snad se někdy všichni uvidíme! :)


5 komentářů:

  1. Jé, to je krásný a povedený rozhovor, holky zní hrozně moc mile a našeně tím co dělají :) Přeju vám holky spoustu štěstí a ať se vám jednou váš sen s Tomášem Klusem splní :) nic není nemožné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee holkám držím palce v kariéře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto baby nepoznám. Určite si ich ale vypočujem

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.